Условия за замяна и връщане на закупен артикул

Преди да закупите стока, имайте предвид, че има продукти, които НЕ могат да бъдат заменяни или връщани. Предвид спецификата за пробване и областта на използване или специфично заболяване, биват засягани хигиенни части на тялото, което прави продукта невъзможен за употреба от друг човек!

Замяна на продукт

Всеки клиент закупил продукт от www.ortopedia.bg може да го замени в рамките на 14 дневен срок, считано от датата на получаването му.

Процедура по замяна на стока:

  1. Клиентът изпраща стоката, която иска да замени в рамките на посоченият по-горе 14 дневен срок.
  2. Задължително условие е върнатата стока да е в изряден търговски вид, неизползвана, чиста, без странични миризми, в оригинална опаковка и с етикети.
  3. При подаване на искане за замяна потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура).
  4. Всички стоки се изпращат до Ортопедиа.бг, гр. София, офес на Еконт – Младост 2, телефон +359895366669.
  5. Доставката за всички стоки и в двете посоки е за сметка на клиента.
  6. Клиентът задължително трябва да напише на лист в свободен текст с какво иска да замени продукта.
  7. Всяка пратка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да има опция за преглед и тест!
  8. След получаване на стоката се извършва преглед за съответствие с посочените по-горе условия. В случай, че продукта отговаря на тях, в рамките на 1-2 работни дни се изпраща желания от клиента размер/продукт.

Връщане на продукт

На основание чл.55, ал.1 т ЗЗП Купувач, който има качеството потребител по смисъла на ЗЗП, в четиринадесетдневен срок от доставката има право без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от сключения договор, като върне поръчаната стока при следните условия:

  1. Потребителят писмено да информира ortopedia.bg на следния имейл адрес: office@ortopedia.bg, че на основание чл.55, ал.1 от ЗЗП се отказва от договора, като задължително посочи:

    – Номер на товарителницата, с която е ВЪРНАТА пратката.

    ВАЖНО! Всяка пратка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да бъде с опция за ПРЕГЛЕД и ТЕСТ.

    – Имена на лицето направило поръчката.
    – Какво точно се връща.
    – Кога е направена поръчката.
    – Телефон за връзка при необходимост да се уточнят детайли.
    – Банкова сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него цена на върнатата стока. Тази сметка трябва да бъде точно на лицето направило поръчката.
  2. Стоката да не е ползвана, и да бъде във вида в който е получена, както и да не е нарушавана целостта на поставените от ortopedia.bg етикети/стикери.
  3. Стоката не трябва да има следи от употреба, също така не трябва да има миризми като: храна, цигари, парфюми и др. Молим имайте предвид, че 14 дневен срок за връщане НЕ означава да ползвате продукта 14 дни и да го върнете.
  4. Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя. До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на ortopedia.bg, рискът от случайното и погиване или повреждане се носи изцяло от страна на потребителя.
  5. В случай, че потребител се възползва от правото си по чл.55, ал.1 от ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по-горе условия, ortopedia.bg се задължава да му възстанови заплатената цена по банков път (по посочената по реда даден по-горе банкова сметка) в срок от четеринадесет календарни дни от връщането на стоката.
  6. Адрес за връщане на пратката: гр. София, офис на Еконт Младост 2, телефон +359895366669. Всяка пратка трябва да има отбелязана опция за преглед и тест, с цел проверка на търговския вид на продуктите.
  7. Поради хигиенни съображения продукти в категория Компресивни продукти и направени от силикон (като разделители на пръсти) не подлежат на връщане и замяна.
  8. ВАЖНО: Продукти в категория Колани за ингвинална херния НЕ подлежат на връщане! Слипове, бикини и колани в тази категория са създадени за чувствителна зона и носенето/обуването им прави продукта невъзможен за употреба от друг човек!

Рекламации

При получаване на стоката Потребителят е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, видим дефект, повреда по време на доставката й, несъответствие между поръчана и доставена стока, липсата на придружаващи я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката.

Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи.

Рекламации на закупени чрез онлайн магазини стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция. Условия, при които рекламация може да бъде отхвърлена: Нарушение на целостта, изтриване или липса на етикета на производителя, при употреба на стоката, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка.