Условия за замяна и връщане на закупен артикул

Замяна на продукт

Всеки клиент закупил продукт от www.ortopedia.bg може да го замени в рамките на 14 дневен срок, считано от датата на получаването му.

Процедура по замяна на стока:

  1. Клиентът изпраща стоката, която иска да замени в рамките на посоченият по-горе 14 дневен срок.
  2. Задължително условие е върнатата стока да е в изряден търговски вид, неизползвана, чиста, без странични миризми, в оригинална опаковка и с етикети.
  3. При подаване на искане за замяна потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура).
  4. Всички стоки се изпращат до Ортопедиа.бг, гр. София, офес на Еконт – Младост 2, телефон +359895366669.
  5. Доставката за всички стоки и в двете посоки е за сметка на клиента.
  6. Клиентът задължително трябва да напише на лист в свободен текст с какво иска да замени продукта.
  7. Всяка пратка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да има опция за преглед и тест!
  8. След получаване на стоката се извършва преглед за съответствие с посочените по-горе условия. В случай, че продукта отговаря на тях, в рамките на 1-2 работни дни се изпраща желания от клиента размер/продукт.

Връщане на продукт

На основание чл.55, ал.1 т ЗЗП Купувач, който има качеството потребител по смисъла на ЗЗП, в четиринадесетдневен срок от доставката има право без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от сключения договор, като върне поръчаната стока при следните условия:

  1. Потребителят предварително писмено да информира ortopedia.bg на следния имейл адрес: office@ortopedia.bg, че на основание чл.55, ал.1 от ЗЗП се отказва от договора, като задължително посочи:

    – Имена на лицето направило поръчката.
    – Какво точно се връща.
    – Кога е направена поръчката.
    – Телефон за връзка при необходимост да се уточнят детайли.
    – Банкова сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него цена на върнатата стока.
    – Посочва номер на товарителницата, с която е върната пратката. ВАЖНО! Всяка пратка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да бъде с опция за ПРЕГЛЕД и ТЕСТ.
  2. Стоката да бъде върната лично от потребителя.
  3. Стоката да не е ползвана, и да бъде във вида в който е получена, както и да не е нарушавана целостта на поставените от ortopedia.bg етикети/стикери.
    3.1 Стоката не трябва да има следи от употреба, също така не трябва да има миризми като: храна, цигари, парфюми и др. Молим имайте предвид, че 14 дневен срок за връщане НЕ означава да ползвате продукта 14 дни и да го върнете.
  4. Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя. До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на ortopedia.bg, рискът от случайното и погиване или повреждане се носи изцяло от страна на потребителя.
  5. В случай, че потребител се възползва от правото си по чл.55, ал.1 от ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по-горе условия, ortopedia.bg се задължава да му възстанови заплатената цена по банков път (по посочената по реда даден по-горе банкова сметка) в срок от четеринадесет календарни дни от връщането на стоката.
  6. Адрес за връщане на пратката: гр. София, офис на Еконт Младост 2, телефон +359895366669. Всяка пратка трябва да има отбелязана опция за преглед и тест, с цел проверка на търговския вид на продуктите.
  7. Поради хигиенни съображения продукти в категория Компресивни продукти и направени от силикон (като разделители на пръсти) не подлежат на връщане и замяна.

Рекламации

При получаване на стоката Потребителят е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, видим дефект, повреда по време на доставката й, несъответствие между поръчана и доставена стока, липсата на придружаващи я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката. Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи.

Рекламации на закупени чрез онлайн магазини стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция. Условия, при които рекламация може да бъде отхвърлена: Нарушение на целостта, изтриване или липса на етикета на производителя, при употреба на стоката,неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка.