Приложимо законодателство
Условията за ползване на сайта са подчинени на действащото законодателство на Република България. За всички неуредени въпроси се прилагат разпоредбите на българското законодателство. ortopedia.bg си запазва правото да променя Общите условия по всяко време. Препоръчваме на потребителите да посещават страницата с Общите условия периодично, за да се запознаят с актуалните към момента условия, тъй като същите са обвързващи за потребителите.
Условия и информация съгласно Закона за електронна търговия
Договорът за продажба, сключен чрез Интернет, е договор за продажба от разстояние. Договорът за продажба от разстояние се сключва въз основа на предложение, отправено от (Доставчик) ЛВЛ-БГ ЕООД (собственик на www.ortopedia.bg) със седалище и адрес на управление гр. София, жк Дружба 182, ет. 6, ап. 23, ЕИК: BG204977928, телефон: +359895366669 /раб. време 09:00-18:00/, e-mail:office@ortopedia.bg до всеки потребител (Клиент) на електронния магазин, като част от системата за продажба на стоки. Договорът за продажба от разстояние между ortopedia.bg и потребителя се счита за сключен от момента на потвърждаване на конкретната поръчка от страна на ortopedia.bg
РЕГИСТРАЦИЯ
За да получите правото, да извършвате валидни заявки за закупуване на предлаганите в ortopedia.bg стоки, е необходимо, първо да се регистрирате. При регистрацията трябва да въведете адреса, който ще се използва за доставка, Вашето име и фамилия, e-mail, телефон за връзка. Необходимо е да изберете и парола. След като се регистрирате успешно, при всяка отделна поръчка имате възможност да коригирате Вашия телефон за контакт и адрес за доставка, както и да посочите Ваш представител, който да приеме поръчката. С отбелязване в полето “Съгласен съм с Общите условия” клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите Общи условия, желае да получава актуална информация на посочения при регистрация e-mail и ги приема.
ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ
Личните данни, които ortopedia.bg получава при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите – приемане и изпълнение на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен e-mail и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. Ortopedia.bg гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Регистрираните потребителите, могат да прекратят получаването на информационни имейли от ortopedia.bg по всяко време. Потребителският акаунт на конкретен потребител може да бъде изтрит от базата данни на ortopedia.bg заедно с прилежащите към него данни по всяко време при желание от страна на потребителя.
ПОРЪЧКА
Поръчките се приемат от сайта 24 часа в денонощието, включително в почивните дни и в дните на официалните празници. При финализиране на Вашата поръчка, Вие имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, начинa на доставка и начина на плащане. След финализирането на поръчката на посочения от Вас телефон ще получите потвърждение със същата информация. За всеки етап от обработването на поръчката (потвърждаване на наличност, изпращане и др.) ще бъдете уведомявани от оператор по е-майл или телефон. Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можете да следите и от Вашия профил. Поръчката ще се счита за потвърдена, само след като служител от екипа на ortopedia.bg се свърже с Вас на телефонният номер, който сте посочили при регистрация.
ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА
Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Към цената на поръчката се добавя и цена за доставка. Цената за ДОСТАВКАТА се определя според предпочитанията на клиента: Информация за доставка Цената за доставка се определя според предпочитанията на клиента за доставка до офис на куриерска фирма ЕКОНТ или до личен адрес: 1. Цена до офис на Еконт: 6.05 лв + 1.2% от сумата на наложения платеж. ➜ Ако наложеният платеж (сумата на поръчаните продукти) е 100 лв, то крайната цена за доставка + таксата за наложен платеж ще бъде 7.50 лв. 2. Цена до личен адрес в населено място с наличен офис: 7.62 лв + 2,4% от сумата на наложения платеж. ➜ Ако наложеният платеж (сумата на поръчаните продукти) е 100 лв, то крайната цена за доставка + наложен платеж ще бъде 10.52 лв. ➜ Ако доставката до адрес ще се осъществява в събота, то тогава се добавя и услуга “Приоритетни доставки”, което добавя още 2.69 лв към общата сума. 3. Цена до личен адрес в населено място без наличен офис: 9.44 лв + 2.4% от сумата на наложения платеж. ➜ Ако наложеният платеж (сумата на поръчаните продукти) е 100 лв, то крайната цена за доставка + наложен платеж ще бъде 12.34лв. 4. Приоритетни доставки: +2.69 лв + цена за доставка + наложен платеж. Всеки клиент има право да избере конкретен час за доставка от куриер. ➜ Ако наложеният платеж (сумата на поръчаните продукти) е 100 лв, то крайната цена за доставка + наложен платеж + услуга за приоритет ще се изчисли по горе посочените параметри. Допълнително платени услуги: ➜ Всяка пратка се застрахова на съответната си себестойност. Това дава възможност когато клиент получи пратката и тя бъде повредена, клиентът да заведе рекламация. Тази застрахова осигурява защита цялостта на продукта и гарантирана доставка в договорения ден за разнос. ➜ Получаване на текстово съобщение/известие (SMS) за налична пратка в офис на Еконт или информация за куриер, който ще достави пратката на адрес. Таксата за тази услуга е 0.18 ст. към сумата на наложения платеж. ➜ Посочените цени са за пратки до 1 кг и размери под 90 см. Всичко над тези стойности се изчислява допълнително!! Имате възможност да изберете и друга куриерска фирма или пощенска станция. За цени и условия за доставка, моля да се свържете с консултант от сайта.
ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА
- Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок.
- Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.
- Липса на телефон за контакт с потребителя. При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за Ваша сметка.
НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ
в брой или с дебитна/кредитна карта.
в брой на куриера
по банков път
Замяна и връщане на продукт
- Преди да закупите стока, имайте предвид, че има продукти, които НЕ могат да бъдат заменяни или връщани. Предвид спецификата за пробване и областта на използване или специфично заболяване, биват засягани хигиенни части на тялото, което прави продукта невъзможен за употреба от друг човек!
- Замяна на продукт
- Всеки клиент закупил продукт през платформата на онлайн магазин от www.ortopedia.bg може да го замени в рамките на 14 дневен срок, считано от датата на получаването му.
- Процедура по замяна на стока:
- Клиентът изпраща стоката, която иска да замени в рамките на 14 дневен срок.
- Задължително условие е върнатата стока да е в изряден търговски вид, неизползвана, чиста, без странични миризми, в оригинална опаковка и с етикети.
- При подаване на искане за замяна потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура).
- Всички стоки се изпращат до Ортопедиа.бг, гр. София, офис на Еконт – София Младост 1А Пътеките, намиращ се в кв. Младост-1А, ул. Кръстьо Раковски №1, бл.508. Телефон на получател посочвате 0895366669.
- Доставката за всички стоки и в двете посоки е за сметка на клиента.
- Клиентът задължително трябва да напише на лист в свободен текст с какво иска да замени продукта.
- Всяка пратка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да има опция за преглед и тест!
- След получаване на стоката се извършва преглед за съответствие с посочените по-горе условия. В случай, че продукта отговаря на тях, в рамките на 1-2 работни дни се изпраща желания от клиента размер/продукт.
- Пратки изпратени на различен от посочения в точка 4. адрес не се приемат. Пратки изпратени до адрес на магазина, се отказват!!!
- Връщане на продукт
- Всеки клиент закупил продукт през платформата на онлайн магазин от www.ortopedia.bg може да го върне в рамките на 14 дневен срок, считано от датата на получаването му. На основание чл.55, ал.1 от ЗЗП Купувач, който има качеството потребител по смисъла на ЗЗП, в четиринадесетдневен (14) срок от доставката има право без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от сключения договор, като върне поръчаната стока при следните условия:
- Потребителят писмено да информира ortopedia.bg на следния имейл адрес: office@ortopedia.bg, че на основание чл.55, ал.1 от ЗЗП се отказва от договора, като задължително посочи:
– Номер на товарителницата, с която е ВЪРНАТА пратката!!!
ВАЖНО! Всяка пратка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да бъде с опция за ПРЕГЛЕД и ТЕСТ!!!
– Имена на лицето направило поръчката.
– Какво точно се връща.
– Кога е направена поръчката.
– Телефон за връзка при необходимост да се уточнят детайли.
– Банкова сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него цена на върнатата стока. Тази сметка трябва да бъде точно на лицето направило поръчката. - Стоката да не е ползвана, и да бъде във вида в който е получена, както и да не е нарушавана целостта на поставените от ortopedia.bg етикети/стикери.
- Стоката не трябва да има следи от употреба, също така не трябва да има миризми като: храна, цигари, парфюми и др. Молим имайте предвид, че 14 дневен срок за връщане НЕ означава да ползвате продукта 14 дни и да го върнете.
- Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя. До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на ortopedia.bg, рискът от случайното и погиване или повреждане се носи изцяло от страна на потребителя.
- В случай, че потребител се възползва от правото си по чл.55, ал.1 от ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по-горе условия, ortopedia.bg се задължава да му възстанови заплатената цена по банков път (по посочената по реда даден по-горе банкова сметка) в срок от четеринадесет календарни дни от връщането на стоката.
- Адрес за връщане на пратката: гр. София, офис на Еконт офис на Еконт – София Младост 1А Пътеките, намиращ се в кв. Младост-1А, ул. Кръстьо Раковски №1, бл.508. Телефон на получател посочвате 0895366669. Всяка пратка трябва да има отбелязана опция за преглед и тест, с цел проверка на търговския вид на продуктите.
- Поради хигиенни съображения продукти в категории Компресивни продукти, лепенки, ленти, бинтове и продукти направени от силикон (като разделители на пръсти) не подлежат на връщане и замяна.
- ВАЖНО: Продукти в категория Колани за ингвинална херния НЕ подлежат на връщане! Слипове, бикини и колани в тази категория са създадени за чувствителна зона и носенето/обуването им прави продукта невъзможен за употреба от друг човек!
- При подаване на искане за връщане потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж и/или фактура).
- Пратки изпратени на различен от посочения в точка 6. адрес не се приемат. Пратки изпратени до адрес на магазина, се отказват!!!
- Рекламации
- При получаване на стоката Потребителят е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, видим дефект, повреда по време на доставката й, несъответствие между поръчана и доставена стока, липсата на придружаващи я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката.
- Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи.
- Рекламации на закупени чрез онлайн магазини стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция. Условия, при които рекламация може да бъде отхвърлена: Нарушение на целостта, изтриване или липса на етикета на производителя, при употреба на стоката, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка.
- Закупена стока на място в магазина не подлежи на връщане!
- Имате възможност да замените стоката с друг продукт. Срокът за замяна е до 7 календарни дни от датата на закупуване.
- Поради хигиенни съображения продукти в категории Компресивни продукти, лепенки, ленти, бинтове и продукти направени от силикон (като разделители на пръсти и стелки) не подлежат на връщане и замяна. Продукти в категория Колани за ингвинална херния НЕ подлежат на връщане! Слипове, бикини и колани в тази категория са създадени за чувствителна зона и носенето/обуването им прави продукта невъзможен за употреба от друг човек!
Рекламации
СПОРОВЕ И ЖАЛБИ
КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Тел.: (02) 93 30 565, 0700 111 22
www.kzp.bg
Интернет адрес за онлайн решаване на спорове